Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

czwartek, 28 stycznia 2016

og. Rosedust (DRP, 2008)


ROSEDUST - ogier - DRP - 2008 - 139 cm

GALERIA

OPIS
Ponieważ dopiero niedawno założyłam stajnię, teraz pozostało mi wyszukiwać jak najlepszych koni do umieszczenia w niej. Może i Rosedust nie świeci osiągnięciami czy olbrzymim poziomem wytrenowania, ale ma w sobie coś, co przyciągnęło moją uwagę. Jest ślicznym kucem z bardzo dobrym pochodzeniem. Jego ojciec Rembradt od dawna nie dawał mi spokoju - postanowiłam, że muszę mieć albo bezpośrednio jego (więc wyczekuję tego momentu, kiedy Rembrandta też zostanie wystawiony na sprzedaż ^^) albo jego potomka. Chciałam zamówić potomka właśnie po nim, ale miałam problem przy wyborze klaczy - w Anemone Stall niestety nie było na tamten moment żadnej typowo ujeżdżeniowej kucki. Mówi się trudno. Jeszcze raz zerknęłam w rodowód Rosedusta i zauważyłam, że oprócz ładnego Rembrandta, jest tam Uzuri z Liliowej Zatoki - jego matka. Chyba już nie pozostało mi nic, jak pisać formularz o kupno. Jeśli chodzi o użytkowanie, to będę dokładać wszelkich starań, aby kucyk się rozwijał. Z pewnością przypiszę go mojej młodej w stajni, aby rozwijali się razem.

OSIĄGNIĘCIA
  1. I miejsce w ujeżdżeniu L
  2. I miejsce w ujeżdżeniu P
  3. II miejsce w ujeżdżeniu L
  4. II miejsce w ujeżdżeniu L


TRENINGI

POTOMSTWO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz